MailCamp

MailCamp heeft een nieuw logo én huisstijl!

Ook hebben we de website onder handen genomen en de software in een nieuw jasje gegoten. Ons voormalige logo stamde alweer uit 2016… Time flies 😉 Ondanks de visuele veranderingen, kun je uiteraard als vanouds blijven vertrouwen op onze diensten & support.

MailCamp stands with Ukraine

MailCamp doneert aan Oekraïne

Wat er momenteel gebeurt in de Oekraïne houd iedereen flink bezig. Ook bij MailCamp hebben wij het veel over deze onwerkelijke situatie en natuurlijk in welke vorm wij zouden kunnen helpen. Ook omdat het bedrijf E-mailconsul wat ons sinds enkele maanden helpt bij het verder verbeteren van de deliverability van de nieuwsbrieven is gevestigd in de Oekraïne. Niet alleen hebben wij bedrijf 5.000 Euro (2.500,- aan het Rode Kruis en 2.500 aan de UNHRC) gedoneerd, ook gaan wij nog eens 50,- per klant doneren die …

MailCamp doneert aan Oekraïne Lees verder »

Deze kerst is JB Productions van alle markten thuis

GNN#5: Deze kerst is JB Productions van alle markten thuis

Onlangs kondigde het kabinet aan dat Sinterklaas en Kerst niet in groot gezelschap mag worden gevierd. In familiekringen voelt dat als een gemis, maar het is ongetwijfeld ook zwaar voor entertainmentbedrijven die juist in de decembermaand veel omzetten. In dit artikel ontdek je hoe het artiestenbureau van JB Productions voor het miserabele jaar 2020 toch nog een mooi uiteinde weet te creëren.

Ondanks die tweede golf is het toch feest bij Partywinkel.nl

GNN#4: Ondanks die tweede golf is het toch feest bij Partywinkel.nl

Niemand zal het ontgaan zijn: Momenteel wordt Nederland overspoeld door een tweede Corona-golf en onderworpen aan nieuwe maatregelen. Maar ook als je handelt in feestartikelen, hoeft dat je feest niet te verpesten. Hoe hou je als grootste partywinkel van Nederland toch je hoofd boven water? Vandaag praten we met Partywinkel.nl, de grootste online feestwinkel van de Benelux.

De Pannekoekenbakker bakt ze niet al te bruin

GNN#3: De Pannekoekenbakker bakt ze niet al te bruin

Helaas is de coronacrisis nog niet voorbij. Niet alleen verspreidt het virus zich nog steeds, nu komen er ook nog eens faillissementen van bedrijven bij. Maar er is ook goed nieuws dat we graag met je delen. Zelfs in de horeca zijn er veel ondernemingen die zich zo weten aan te passen dat ze toch nog goede cijfers draaien. Vandaag spreken we met Koen Voeten van de Pannekoekenbakker over hoe zijn restaurants deze tijd overleven en er sterker uit proberen te komen.

Hospitaalbroeders zijn klein in Nederland, groots in Afrika

GNN#2: Hospitaalbroeders zijn klein in Nederland, groots in Afrika

Na al het slechte nieuws van afgelopen maanden, komt de samenleving weer een beetje op gang. Ook de klanten van Mailcamp doen hun best om hun zaak weer op te starten. Vaak met creatieve initiatieven die misschien ook wel de exit-strategie van jouw organisatie kunnen inspireren. Goed nieuws dus, dat we graag met je willen delen. Samen komen we er wel uit!

Geef de toekomst een dosis Ruigoord

GNN#1: Geef de toekomst een dosis Ruigoord

Na al het slechte nieuws van afgelopen maanden, komt de samenleving weer een beetje op gang. Ook de klanten van Mailcamp doen hun best om hun zaak weer op te starten. Vaak met creatieve initiatieven die misschien ook wel de exit-strategie van jouw organisatie kunnen inspireren. Goed nieuws dus, dat we graag met je willen delen. Samen komen we er wel uit!

De ideale afbeeldingsgrootte voor nieuwsbrieven

Komen grote afbeeldingen eerder in de spam?

De meeste marketeers besteden veel aandacht aan hun nieuwsbrief: kloppen de teksten, heb ik het best mogelijke onderwerp voor mijn nieuwsbrief en kloppen mijn afbeeldingen met de boodschap. Mooie afbeeldingen brengen je nieuwsbrief  tot leven, verduidelijken de boodschap en verleiden de ontvanger om te lezen en te klikken. Maar hoe groot moeten de afbeeldingen nou precies zijn? En heeft de grootte invloed op de spamgevoeligheid?

Scroll naar top