5 tips voor mobiele e-mail marketing

In de afgelopen jaren is het gebruik van smartphones en tablets geëxplodeerd. E-mail zal steeds meer op mobile devices worden gelezen en de “traditionele” desktop zal uiteindelijk misschien wel in zijn geheel verdwijnen. Uit onderzoek van Litmus –”Email Analytics” (feb 2013) wordt 42% van de e-mails nu geopend op een mobile device, zoals een smartphone …

5 tips voor mobiele e-mail marketing Lees meer »

Vergroot je Email deliverability met deze checklist

E-mail sturen is niet hetzelfde als e-mail ontvangen. Sterker nog: het versturen zelf is slechts een klein onderdeel van het totale bezorgproces. Deliverability is complex waarbij allerlei technische- en vakinhoudelijke kennis samenkomen. Gebruik deze checklist als (engelse) gids om de resultaten van je deliverabilty te verbeteren. Bent u MailCamp klant en heeft u een service …

Vergroot je Email deliverability met deze checklist Lees meer »

Socialmedia leiden niet tot omzetgroei webshops

Minder dan een procent van de transacties in e-commerce is terug te voeren tot een socialmediabericht. ‘Social’ biedt hooguit wat inspiratie voor de oriënterende shopper. Tot die, voor sommigen, schokkende conclusie komt Forrester Research dat samen met eBay-dochter GSI Commerce 77.000 online transacties onderzocht. Het door velen al jaren doodverklaarde e-mail blijkt nog steeds springlevend, …

Socialmedia leiden niet tot omzetgroei webshops Lees meer »

E-commerce moet het hebben van mail en search

Niet sociale media, maar e-mail en search stuwen de markt voor e-commerce. Dat blijkt uit onderzoek van Monetate. Verkeer naar webwinkels via sociale media nam met 77 procent toe, maar gekocht wordt er nauwelijks. Sociale media brengen 26 dollar minder per transactie op dan bijvoorbeeld aankopen die via e-mail zijn geïnitieerd. Vooral vanuit Facebook wordt …

E-commerce moet het hebben van mail en search Lees meer »

Scroll naar boven