De meest gebruiksvriendelijke en betaalbare
e-mailing marketing service

Hoe kiest u een goede e-mailing marketing service?

Email marketing is een effectief marketing kanaal om leads te genereren en relaties te beheren. Voor veel bedrijven is het dan ook een belangrijk marketing- communicatiekanaal. Om op een professionele en effectieve manier te kunnen mailen naar klanten, heeft u een e-mailing marketing service nodig. Aangezien er vele e-mail marketing software pakketten zijn, helpen we u graag op weg. Hieronder treft u een aantal selectiecriteria waarvan we weten dat u er waarde aan hecht.

Hoe gebruiksvriendelijk is de e-mailing marketing service?

Uit ervaring weten wij dat gebruiksgemak het belangrijkste criterium is in uw keuze voor een nieuwe mailing marketing service. E-mail marketing wordt pas leuk en succesvol als uw e-mail marketing pakket prettig in gebruik is. Een effectieve manier om in korte tijd het gebruiksgemak te kunnen beoordelen in een testaccount aan te maken. Ook een korte online rondleiding van het programma door de leverancier kan u helpen te beoordelen of het pakket prettig in gebruik is. U merkt dat vanzelf of er een klik is met het pakket en de leverancier.

nieuwsbrief
instellingen

Voldoet de mailing marketing service aan mijn technische wensen?

Bepaal vooraf welke wensen u heeft. Zo kan het handig zijn om een koppelingen met uw website of CRM pakket te hebben. Uiteraard wilt u geen concessies doen qua functionaliteiten. Uw marketing doelstellingen zijn immers leidend. Kies daarom voor een pakket dat alle wensbare functionaliteiten heeft, zonder het gebruiksgemak negatief te beïnvloeden. Het lijkt een paradox, maar MailCamp bewijst dat een super gebruiksvriendelijk pakket prima te combineren is met een volledigheid in functionaliteit.

Hoe betaalbaar is de mailing marketing service tool?

Met zoveel verschillende pakketten in de markt, kunnen de tarieven voor het versturen van nieuwsbrieven dan ook flink verschillen. Zeker als u veel mailt. De meeste e-mail marketing pakketten berekenen de kosten aan de hand van het aantal aantal verstuurde e-mails of het aantal contactpersonen in de database. Aangezien dit binnen e-mail marketing de grootste kostenpost is, valt het te adviseren goed naar deze 2 variabelen te kijken. Hoeveel adressen heeft u en hoeveel e-mail volume denkt te u nodig te hebben?

Ongeacht uw mailvolume is MailCamp de meest complete, gebruiksvriendelijke en voordelige e-mail marketing software in de markt.

tarieven
Scroll naar boven