De voordelen van een email marketing service provider
Wat is een Email Service Provider?
Email marketing is voor veel bedrijven een belangrijk marketingkanaal. Daarom kiezen de meeste professionele bedrijven voor e-mail marketing software bij een gespecialiseerde leverancier: een Email Service Provider (kort: ESP).
Het gebruik van een professionele email marketing service provider heeft vele voordelen:
- Een professionele email marketing service provider neemt heel veel IT-werk uit handen. Dit scheelt u veel kosten en zorgen.
- Een nieuwsbrief versturen gaat via de emailmarketing service provider, waardoor je je niet druk hoeft te maken om onderhoud en updates van de e-mail marketing software.
- Je hebt geen eigen servers of hardware nodig, aangezien emailmarketing service providers gebruik maken van web-based oplossingen. Via je browser log je dan in.
- ESP’s hebben goede relaties met Internet Service Providers. Hierdoor worden e-mailings beter afgeleverd in de inbox van de lezer.
- Emailmarketing service providers bieden vaak integratiemogelijkheden waardoor je je website CMS, database of webshop kan koppelen.
- Een e-mail marketing service provider biedt vaak persoonlijke support en email marketing advies. Hierdoor sta je er nooit alleen voor en kan je beter je email marketing verbeteren.
- Met een professionele e-mail marketing service provider als MailCamp heb je een beter rendement op je email marketingactiviteiten, aangezien je kosten deelt met andere gebruikers. Omdat onze service gericht is op gebruiksgemak en resultaat, kan je besparen op email marketing kosten en tegelijk meer resultaat halen uit je email marketing.