Service | Status | Expected solution time |
MailCamp software | Operational | |
BEE editor | Operational | |
API | Operational | |
Mail Transfer Agent | Operational | |
MailCamp website | Operational | |
MailCamp support | Operational | |
MailCamp demoaccount | Operational |
Current Incidents
10 maart 2025 – 16:29 – storing editor
Op dit moment is er een storing in het bewerken van mailings via de BEE-editor
Dit probleem is bekend bij BEE, en in behandeling.
Past incidents
10 maart 2025 – 09:09 – Storing uploaden afbeeldingen
Op dit moment is er een storing in het uploaden van afbeeldingen
wij zijn de oorzaak aan het onderzoeken.
09:28 – WORKAROUND: Het uploaden van de afbeelding lijkt wel te lukken, alleen het tonen erna niet altijd. Als je de pagina een paar keer refresht, tonen de afbeeldingen wel. Onze leverancier werkt aan een oplossing.
09:33 – storing verholpen: De leverancier heeft de storing opgelost. Excuus voor het ongemak.
5 maart 2025 – 11:43 – Storing versturen mailingen
Op dit moment is er een storing in het verzenden van mailingen en testmails
wij zijn de oorzaak aan het onderzoeken
14:05 De verstoring is opgelost, mails zullen nu in batches worden bezorgd.
15.15 We sluiten de storing af. Excuus voor het ongemak.
21 September 2023
Due to an unexpected problem we had to restart the MTA server. Due to an error – unemptied log files – this restart takes much longer than usual. As a result, we expect that the mail server will send emails again around 2:00 PM – 2:30 PM. Mailings can be scheduled, but will be sent with a delay. No data has been lost. We will update this incident here. A structural solution is being worked on.
Update 14:15; The MTA server is up again and sending all scheduled campaigns. This will still result in longer sending times.