Verbeter uw e-mail marketing
Email marketing verbeteren met heldere rapportages en statistieken
Het klinkt cliché, maar meten is weten! Door goed de respons op uw mailing te analyseren, krijgt u inzicht in het leesgedrag van uw klanten. Email marketing verbeteren begint dus bij goed inzicht in de response en resultaten van uw e-mailcampagne. Met MailCamp kunt u uw email marketing verbeteren met heldere statistieken en duidelijke rapportages.
Email marketing verbeteren met goed inzicht in het resultaat
Door goed de resultaten van uw campagnes te analyseren, zult u patronen ontdekken die u helpen bij het verbeteren van uw email marketing.
- Hoe vaak uw campagne, geopend wordt
- Wie u mailcampagne geopend heeft en wie niet
- Waar op geklikt is
- Welk link het populairst is (hier ligt dus de interesse)
- Hoeveel unieke relaties uw mailcampagne geopend hebben
- Wie zich hebben uitgeschreven op uw mailcampagne en wat de reden is
- Welke adressen gebounced zijn en wat de reden is
- Op wat voor (mobiele) apparaat uw mailings geopend zijn
Verbeteren email marketing door A/B testen
Een slimme manier om te verbeteren in email marketing is door AB testen uit voeren. Door te testen met verschillende versies van uw e-mailing, kunt u achterhalen wat werkt en wat niet. Zo is de onderwerpregel een element van uw e-mail waarbij u snel verschil in resultaat kunt zien als u daarvan verschillende versies test.
AB testen in een standaard onderdeel van ons e-mail marketing softwarepakket.